به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شد

مسابقه رالی در  بندرعباس



به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ،  یک دوره مسابقه رالی درون شهری ویژه خانواده بزرگ شهرداری بندرعباس برگزار شد.
مسئول کمیته ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس گفت: در این رقابت ۲۰ نفر از کارکنان مناطق ، سازمان ها و معاونت های شهرداری بندرعباس به همراه خانواده های خود ۴۰ کلیومتر مسیر مسابقه را با نقشه خوانی طی کردند.
مسلم کریمی افزود: مسابقه رالی درون شهری به میزبانی شهرداری مرکزی بندرعباس برگزار شد و شرکت کنندگان رقابت خود را از شهرداری مرکزی آغاز کردند و در شهرداری منطقه یک پایان دادند.
مسئول برگزاری این رقابت ورزشی بین کارکنان شهرداری بندرعباس بیان کرد: در پایان این مسابقه از سه خانواده برتر با اهدای لوح ، کاپ و جوایز نقدی تقدیر شد.
مسلم کریمی اظهارداشت: پس از یک ساعت برگزاری مسابقه هیجان انگیز سرانجام  محمد حسین جبال بارزی و خانم زهره قنبری از شهرداری مرکزی مقام اول ،  بهنام صالحی و راضیه اکبری از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مقام دوم و فرهاد و فرزاد روشن ضمیر از شهرداری مرکزی بندرعباس مقام سوم این مسابقه را از آن خود کردند. وی گفت: مسابقه رالی شهری با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان برگزار شد و توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت این قوانین از نکات مهم این رقابت بین شرکت کنندگان بود. مسئول کمیته ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه را ترویج ورزش همگانی بین کارکنان و ایجاد شور و نشاط بین آنان عنوان کرد. مسلم کریمی همچنین به برنامه های ورزشی در گرامیداشت دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در طول این دهه مسابقه تنیس روی میز و والیبال ساحلی به میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، مسابقه کوهپیمایی به میزبانی منطقه دو شهرداری و همایش ساحل نوردی به میزبانی منطقه سه شهری نیز برگزار خواهد شد. محمد مهدی جهانبخش رئیس شورای ورزش و معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بندرعباس نیز در پایان برگزاری این مسابقه گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰  تقدیمی به شورای شهر بندرعباس به موضوع ورزش همگانی بین شهروندان و کارکنان شهرداری پرداخته شده و امیدواریم در سال جدید با کنترل و پایان یافتن بیماری کرونا مسابقات و لیگ های ورزشی را در بندرعباس برگزار نماییم. در مراسم اختتامیه این مسابقه اسلام باوقار رئیس شورای شهر بندرعباس نیز حضور داشت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها